به وب سایت ما خوش آمدید
این سالن هیچ فعالیتی در زمینه همسریابی موقت یا دائم ندارد ،لطفا در این مورد تماس نگیرید

برگزاری مراسم عقد و سفره عقد به صورت مدرن و امروزی


برگزاری مراسم عقد و سفره عقد به صورت  مدرن و امروزی

امروزه ابتدا عروس و داماد هر کدام با یک قطعه عکس و شناسنامه هایشان به دفتر ازدواج مراجعه می کنند تا در آن جا نامه ای برای انجام آزمایشات پزشکی قبل از ازدواج شامل( ایدز ، هپاتیت ، تالاسمی و …) و شرکت در کلاس های توجیهی بهداشت و تنظیم خانواده صادر شود.بعد از انجام آزمایش عروس و داماد با در دست داشتن نتیجه آزمایش و شناسنامه های خود هم چنین دو شاهد مرد بالای هجده سال به همراه پدر عروس خانم می توانند برای عقد اقدام کنند . اگر بخواهند می توانند دو باره به دفتر ازدواج مراجعه کنند تا همان جا به عقد یکدیگر در بیایند که این حالت هزینه ی کم تری خواهد داشت . اما قطعا اقوام درجه ی یک می توانند هنگام عقد حضور داشته باشند. اگر هم دوست داشته باشند که مراسم را در خانه ی پدر عروس و یا در یک میهمانی برگزار کنند ، می توانند عاقد را به محل عقد دعوت کنند.

برگزاری مراسم عقد و سفره عقد به صورت  مدرن و امروزی

سفره عقد ,فيلم سفره عقد,سفره عقد جديد,سفره عقد2015,سفره عقد شيشه اي,سفره عقد آکواريوم,سفره عقد شيک,سفره عقد زيبا

برگزاری مراسم عقد و سفره عقد به صورت  مدرن و امروزی

خطبه ی عقد توسط عاقد در حضور بزرگان مدعو در مراسم و در سکوت میهمانان خوانده می شود و بعد از امضای تعهدات مشترک عروس و داماد حلقه ی ازدواج را در دست یکدیگر کرده و سپس عسل در دهان هم می گذارند . پس از آن خانواده ی داماد هدیه ی عروس خانم را می دهند و خانواده ی عروس نیز به آقای داماد هدیه ای می دهند. سپس اقوام و آشنایان حاضر در مراسم عقد برای پیشکش کردن هدایایشان نزد عروس و داماد می ایند. معمولا هدایای مراسم عقد را سکه های طلا ، پول و جواهرات زینتی تشکیل می دهند که البته عروس و داماد بهتر است این هدایا را با رضایت یکدیگر و در جهت بهبود آینده ی زندگی خود استفاده کنند.

بعد از مراسم عقد عروس و داماد وارد مرحله ی دیگری می شوند که عروسی نام دارد و میهمانانی که نسبت دورتری دارند در آن جا منتظر آن ها هستند. البته مراسم عروسی می تواند مدتی بعد از عقد نیز برگزار شود و معمولا در هتل ها ، تالارهای پذیرایی ، منازل و باغ ها برگزار می شود و معمولا مجلس میهمانان با رقص و پایکوبی ، شادی و خوش حالی خود را نسبت به مراسم ازدواج عروس وداماد ابراز می کنند و با شربت ، چای ، شیرینی و میوه و گاهی آجیل از آن های پذیرایی می شود .

برگزاری مراسم عقد و سفره عقد به صورت  مدرن و امروزی

سفره عقد ,سفره عقد جديد,سفره عقد2015,سفره عقد شيشه اي,سفره عقد آکواريوم,سفره عقد شيک,سفره عقد زيبابرگزاری مراسم عقد و سفره عقد به صورت  مدرن و امروزی

شب هنگام و بعد از شامی مناسب ، خواهر عروس یا داماد چاقوی کیک را برای داماد می برد و از او هدیه ای در قبال آن دریافت می کند که این هدیه معمولا پول است. سپس کیک را بین میهمانان تقسیم و از آن ها پذیرایی می کنند . مراسم عروسی در قدیم بین سه تا هفت روز طول می کشیده است که این رسم هنوز در بعضی از نقاط ایران مرسوم است. بعد از مراسم عروسی تعدادی از میهمانان که رابطه ی نزدیکی با عروس و داماد دارند عروس و داماد را تا خانه شان همراهی می کنند و دست آن ها را در دست یکدیگر گذاشته و به داخل خانه شان می فرستند و میهمانان نیز به خانه هاشان برمیگردند.

امروزه شرکت ها و یا افراد مختلفی وجود دارند که کارشان تهیه و تزئین سفره عقد است و هنگامی که به آن ها مراجعه کنید می توانید نمونه کارهاشان را در آلبوم هایی ببینید. تنوع سفره عقد معمولا به ظروف و رنگ تزئینات به کار برده شده در سفره می باشد . مثلا ظروف عقد می توانند از سفال ، نقره ، کریستال ، آنتیک ، پلی استر و … باشد و می تواند رنگ های مختلفی داشته باشد.

برگزاری مراسم عقد و سفره عقد به صورت  مدرن و امروزی

سفره عقد ,سفره عقد جديد,سفره عقد2015,سفره عقد شيشه اي,سفره عقد آکواريوم,سفره عقد شيک,سفره عقد زيبابرگزاری مراسم عقد و سفره عقد به صورت  مدرن و امروزی

هزینه و مدل سفره عقد کاملا به سلیقه و بودجه ی زوج بستگی دارد . اگر سبک سنتی را بیشتر می پسندید می توانید سفره عقد خود را از جنس ترمه با ظروف نقره سفارش دهید که معمولا گران ترین سفره ها همین سفره های سنتی می باشد . اما اگر سبک مدرن را بیش تر می پسندید می توانید سفره ای از جنس تورهای رنگی و یا ساتن به همراه ظروف کریستال و … را سفارش دهید. ظمنا هر چه گل آرایی سفره عقد را بیشتر کنید هزینه ی سفره عقد تان افزایش می یابد اما زیبایی آن چندین برابر خواهد بود .در حال حاضر استفاده از شمع های فانتزی و گل های طبیعی و مصنوعی در تزئین هر چه زیبا تر سفره بسیار نقش پررنگی را پیدا کرده است .
هنگام سفارش سفره عقد و یا درست کردن و چیدن آن به یک موضوع توجه کنید : سفره ی عقد نباید خیلی شلوغ باشد که هیج چیز حتی عروس در آن جلوه نکند و نباید خیلی خلوت باشد که خالی از شکوه به نظر برسد.
اگر به فکر پایین آوردن هزینه ی ازدواج تان هستید یکی از راه های آن استفاده از هنر خودتان برای سفره عقد است.
در قدیم سفره عقد توسط خانواده ی عروس و داماد چیده می شد . بدین ترتیب که وسایل سفره عقد توسط خانواده ی داماد خریده می شد و در مراسم بله بران به منزل عروس برده می شد سپس خانواده ی عروس در روز عقد سفره را می چیدند.

برگزاری مراسم عقد و سفره عقد به صورت  مدرن و امروزی

سفره عقد ,سفره عقد جديد,سفره عقد2015,سفره عقد شيشه اي,سفره عقد آکواريوم,سفره عقد شيک,سفره عقد زيبابرگزاری مراسم عقد و سفره عقد به صورت  مدرن و امروزی


برای چیدن سفره عقد حتما باید از چند نفر از دوستان یا اقوام نزدیک تان کمک بگیرید. بدین ترتیب هم زحمت شما کم می شود و هم دوستان تان را در شادی خود شریک کرده اید. قبل از این که اقدام به خرید یا چیدن وسایل سفره کنید ، حتما چند عکس از سفره ی عقد مختلف ببینیند تا به جزئیات آن آشنا شوید. برای گل آرایی سفره ی عقد هم نگران نباشید شما می توانید دو عدد سبد گل به گلفروشی سفارش دهید و آن ها را در دو طرف سفره بگذارید. برای زیبا تر کردن سفره تان به جز گل از شمع هم حتما استفاده کنید. می توانید تعداد زیادی شمع های وارمر که هزینه خیلی کمی دارند هم در سرتاسر سفره بگذارید و آن ها را موقع شروع مراسم روشن کنید و در عکس و فیلم هایتان جلوه ی زیبایی به سفره شما خواهند بخشید.

لطفا در گذاشتن شمع ها در سفره عقد دقت نمایید که در مسیر رفت و آمد میهمانان و نزدیک عروس و داماد نباشد که کسی دچار مشکل نشود. سعی کنید تمام چیزهایی که برای سفره تان استفاده می کنید طبیعی و قابل استفاده باشد. مثلا از گل مصنوعی ، تخم مرغ ، میوه و سبزیجات مصنوعی و … استفاده نکنید . زیرا هر چه قدر سفره تان طبیعی تر باشد جلوه ی آن نیز بیشتر خواهد بود و هرگز از مد نمی افتد.

منبع:تالارستان

مطالب مرتبط:
???? : 0
کد امنیتی رفرش
 سرویس های برتر ما

برترین خدمات ما

  • 1

    سالن عقد با سفره عقد آکواریومی

    با دکوراسیون منحصر بفرد

  • 2

    عکاسی و فیلمبرداری حرفه ای

    توسط 2 گروه حرفه ای

  • 3

    موسیقی زنده

سرویس های ما

خدمات عکاسی و فیلمبرداری

اگر به دنبال ثبت خاطره انگیزترین روز زندگی خود هستید ما به شما دو تیم از حرفه ای ترین عکاسان و فیلمبردارانی که با سالن عقد خاطره همکاری دارند را پیشنهاد میدهیم . ثبت لحظات زیبای شما توسط بانو با تجهیزات پیشرفته نورپردازی و عکاسی

پذیرایی در سالن عقد

از زمان های گذشته تا به امروز رسم ایرانیان بر این بوده است که از مهمانان خود در روز عقد با میوه، شیرینی و نوشیدنی پذیرایی کنند. این بخش یکی از مهم ترین بخش های برگزاری مراسم است که پدر و مادر ها به آن توجه ویژه ای دارند. سالن عقد خاطره با آموزش افراد مجرب به بهترین حالت ممکن از مهمانان حاضر در سالن عقد پذیرایی می کند. ارائه این خدمت از طرف سالن عقد خاطره سبب شده تا دیگر دغدغه ای برای پذیرایی از مهمانان وجود نداشته باشد.

موسیقی زنده در سالن عقد

وجود موسیقی زنده در سالن عقد از بهترین خدماتی است که ارائه شده است. موسیقی زنده در سالن عقد خاطره توسط دف نواز بسیار حرفه ای صورت می پذیرد که موجب ایجاد جو بسیار شاد و پرنشاطی خواهد گردید.

امکانات سالن عقد با سفره عقد آکواریومی

علاوه بر امکاناتی که در بالا به آن ها اشاره شد، سالن عقد خاطره برای راحتی زوجین به بهترین حالت ممکن خدمات بسیار متنوع دیگری را نیز ارائه داده است. از جمله این خدمات وجود پارکینگ اختصاصی برای عروس و داماد است که با وجود آن عروس می تواند به راحتی وارد سالن عقد شود. همچنین وجود آسانسور این امکان را فراهم آورده است تا تردد برای مهمانان و عروس و داماد بسیار آسان انجام پذیرد.

گالری تصاویر

توضیح کوتاه در مورد تصاویر

عنوان عکس
عنوان عکس
عنوان عکس
عنوان عکس
عنوان عکس
عنوان عکس

خواندنی های قبل از ازدواج

مطالب خواندنی در خصوص مراحل قانونی و موارد حقوقی قبل از ازدواج انواع شروط مراحل ثبت قانونی ازدواج و . . .

مطالب منتخب ما

سالن عقد با سفره عقد آکواریومی

سالن عقد مکانی برای شروع یک زندگی عاشقانه می باشد و مهم ترین و خاطره انگیزترین لحظات زندگی هرفردی در سالن عقد ثبت می شود. به همین دلیل بسیاری از عروس و دامادهای جوان به دنبال یک سالن عقد شیک و مجلل برای برپایی مراسم ازدواج خود هستند. سالن عقد خاطره با سفره عقد آکواریومی انتخابی شایسته برای شما عروس و دامادهای خوش سلیقه و خوش ذوق می باشد و یکی از بهترین لوکس ترین مکان ها برای برپایی پیوند ازدواج به شمار می رود.

??? ????
عنوان مطلب

سالن عقد خاطره

سالن عقد خاطره با دو شعبه در شرق و یک شعبه در غرب تهران از بهترین سالن های تشریفاتی با دسترسی آسان از دو اتوبان امام علی و باقری به شعبه شرق و از اتوبان نواب به شعبه غرب بوده . این سالن با امکانات بی نظیر و با مناسب ترین قیمتها خود می تواند بهترین گزینه برای خاص پسندان باشد.

متن کامل

ارتباط با ما

شما از طریق راه های زیر می توانید با ما در ارتباط باشید:

  • فکس : ---------
  • موبایل : 09391190250 - 09121089595
  • ایمیل: username@emailsite.com
  • آدرس پستی: خیابان دماوند غرب ،اول خیابان آیت،پلاک567